torsdag 31 mars 2011

Muterat supervirus

Såhär inför den stundande säsongen har den starka och oövervinnliga Johan Wikström råkat ut för en Förkylning. Hur kunde detta ske? Ja för det första måste det ha varit nått muterat super virus som kan rå på mig. För det andra, ja shit happens. Det är bara att bryta ihopp och komma igen som en vis man en gång sa.

För att bli av med detta muterade supervirus, så har jag några knep som jag håller hårt fast vid.

Knep 1: knarka Vitaminer. Man kan bland annat ägna förlorad börr tid åt att häva blåbärssoppa och lägga C vitamins tabletter på tungan så det fräser sådär roligt i munnen.

Knep 2: knarka nässpray. I detta fall så är jag endast jävligt snorig vilket gör att det ibland blir svårt att andas. Att knarka nässpray är ett alldeles utmärkt knep mot detta som jag har kommit på själv faktiskt =)

Knep 3: Sov bort ditt liv. Ja här kan man drömma om de fina börr passen man kommer få uppleva när man är på benen igen. Jag drömde t.ex. här om dagen att jag var ute och sprang ifrån elit cyklister med de nya lättviktarna jag snart ska få av Michelle när hon är hemma från det stora landet i väst=)

Gunnar det lilla livet är dålig på att uppdatera sin sida så därför var jag var nere i källaren och kolla vad han hade för sig. Vid lunchtiden var han och rota i frysen efter mat.


Senare på kvällen hitta jag han i garaget där han hade supit sig full på spolarvätska och ”däckat”. Lite sårligt men sant.


Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar